7 Şubat 2012 Salı

Anne Ne Zaman Dinlenir?


Ne zaman dinleniriz? Ne zaman bilgisayar başına oturup blog yazarız, internet alışverişi yaparız, forumlar okuruz bir sorunumuza dair, facebook'a ya da e-postalarımıza bakarız? Ya bakıcı ve günlük gelen temizlikçimiz yoksa - benim gibi - ne zaman çamaşır yıkar asarız, ne zaman kahvaltı bulaşıklarını toplar akşam yemeği yaparız, ne zaman giyinir nemlendirici sürer dişimizi fırçalarız? Ne zaman bir çay/kahve yapar televizyonu açarız, ne zaman sevdiğimiz bir cd koyar dinleriz, ne zaman bebek harici kitap geçer elimize de karıştırırız? Ne zaman?

Bebeğim 7. ayını doldurdu ve bu saydıklarım hala lüks benim için haftaiçleri. Özellikle ek gıdaya başladığımızdan beri, gerçi ondan önce de günde 4 kez 40 dakika uyuyordu ya. Şimdi uyku süresi 20-30 dakika daha artmış olsa da bu süreyi kalkınca yemeği hazır olsun diye kullanıyorum. Geceleri hala 1-2 kez uyanıp meme istemesi ki benim bazen inat edip vermemem saatlerce uykusuz kalmamıza yol açıp uyku düzenimizi altüst ediyor ve ertesi günümüzü de. Ben mi çok şey istiyorum; örneğin gecede 7 saat deliksiz uyku, her sabah aynı saatte uyanmak, gün içinde kucağımdan bir yere bırakınca ağlamaması, vs.

Bazen düşünüyorum ikinci bebeği isteyenler/yapanlar ilk bebekleri güzel uyuyanlar mı yoksa ilk bebekleri uyumayanlar mı? Nasıl olsa birinci uyumuyor en azından ikinciyi de yapalım da birkaç sene sonra uyuruz diyenler mi?

Resmin kaynağı: http://www.flickr.com/photos/angrylambie/250877684/sizes/m/in/photostream/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder