17 Şubat 2014 Pazartesi

Çocukluk Bitti

Hani bazı kötü haberler birilerinden saklanır. Büyüdükçe o haberi saklayan insanlardan biri oluyorum ve kendimi kötü hissediyorum. Keşke hala benden de saklanabilse :(

Çakıl, uyutulmak zorunda kalmış. 15 yaşındaki, elimize doğan, yatağımızda uyuyan, sevgili güzel kızımız, terrier cinsi köpeğimiz. Annemin durgunluğunu deşince bana söyledi ve gözlerim dolarken yanımda gezinen oğlumu işaret edip şşş dedi. 

Haberi sadece ondan değil, anneannemden ve şu an 4 aylık hamile olan kızkardeşimden de saklıyoruz. Annemin sırdaşı olmak bana düştü bu sefer.

Oysa 2 sene önce emziriyorum diye babaannemin ölüm haberini kızkardeşim ve annem benden gizlemişlerdi kısa bir süre de olsa.

Zor yıllar önümüzde, çocukluk bitti. Büyük olma sırası bizde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder