6 Kasım 2014 Perşembe

Gebelikte Hurma!

Hurma yemek iyi geliyormuş diye duydum. Günde 3-5 tane... Üstelik kan yapıyormuş. Doğum öncesi ve sonrası çok iyiymiş.

Yurtdışında hurma bulmak zor olur diye anneme sipariş ettim. Benden çok oğlum yiyecek nerdeyse :)

Ahududu çayının hapını da içiyorum aklıma geldikçe.

Adet tarihime göre 39. hafta bugün doldu. Ultrasona göreyse 39+5 bugün. Gelişine dair pek umudum yok. 61.5 kiloyum. Kaşıntılar devam ediyor, kasıklar da harita gibi oldu malesef...

Kasıklarımda gelip giden hafif ağrılar başladı. Nefes almam hala zorluyor bu nedenle diyemiyorum ki bebiş doğmaya hazır! Anneanne geldi. Hazır mıyız bilmiyorum; ama beklemek istemiyorum. Keşke bilebilsem sonucun ne olacağını ve ameliyatsa, kendi kendine başlamayacaksa doğum, şimdiden gidip kesilip çıkartabilsem seni. Bir işaret bekliyorum ne zaman geleceğine dair. Bana kalırsa sen de gecikeceksin gibi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder