12 Mayıs 2011 Perşembe

Evde Üç Kişi?


34. haftamız da bitti. Kaldı mı normal şartlar altında 6 hafta?

Nedense bana bu bebek hiç öyle 6 hafta daha bekleyecek gibi gelmiyor. Acaba bu genel bir yanılgı mı bu süreyi dolduran anne adaylarında? Yoksa sadece bir içgüdü mü doğruluğu kanıtlanan? Bugün tekrar eski yazılarıma dönüp kesin ovulasyon günüme bile baktım. Birkaç gün erken gelebilir gibi ona göre; tabii paşa gönlü ne zaman isterse o zaman geleceğini biliyoruz.

Genel şikayetlerimde bir azalma olmasına rağmen her geçen gün kendimi biraz daha ağırlaşmış ve çabuk yorulur buluyorum. Bu aralar bebişim haftada 200gr almalıymış gel de ağırlaşma! Aslında eskisi gibi çok yiyemiyorum, çabuk doyuyorum; ama abur cubura fena kaptırdım kendimi ki bu zamana dek ne güzel sağlıklı beslenmiştim. Günde birkaç kez çikolata, dondurma, bisküvi, kek indirir oldum mideye. Bunlar hep ufaklığın babaya çekmesinden kaynaklanıyor eminim! Sağlıklı beslenmeye dönmem lazım yoksa şu son ay epey bir şişeceğim...

Düşünüyorum da bazen, yıllardır eşimle paylaştığımız iki kişilik birlikteliğimizin son haftalarındayız artık. Hayatımız eskisi gibi olmayacak hiç. Hatta yeni birer de sıfat binecek üzerimize anne/baba olarak. Bunlar beni mutlu da ediyor, azıcık endişelendiriyor da becerebilecek miyiz diye? Çok yakında göreceğiz...

Bir iki gündür bizim ufaklık yeni moda hareketler çıkardı. Sanki iki kolu iki bacağıyla karnımın içinde emekliyor, takla atıyor, dönüp duruyor kanımı sağdan soldan şişirtip. Bir o yana bir bu yana atıyor kendini ve acı da veriyor arada bazısı epey güçlü geliyor. Yanlışlıkla göbeğim masa kenarına falan değmesin hemen itiveriyor. Sıkıntılı bir çocuk mu olacak nedir? Bu dönmeleri beni yavaştan korkutmaya başladı kordonu etrafına dolamasın kendini diye. Gözümde bir güç olsa da karnımın içini görebilsem ve endişelerimi giderebilsem. Buradaki ebe de eli-koluyla muayenede anlayamaz heralde kordon sorunlarını. Gerçi kafa çıkarken hemen müdahele ederlermiş öyle bir durumda; ama insan yine de kara kara düşünüyor işte.


İsim konusunda hala bir gelişme yok. Ne olacak bu bebeğin ismi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder