1 Nisan 2013 Pazartesi

Oğlum Çocuk Oluyor!


Bu haftasonu inanılmaz farklı davrandı. Epeydir kendi başına 9-11 saat arası deliksiz uyuyor, nihayet! Onun dışında bu haftasonu dikkatimi çekenler:

  • Odasında 20 dakika boyunca kendi kendine oynadı. Babası ve ben bir yandan çayımızı içtik bir yandan 20 aydır ilk kez oğlumuz uyanıkken ama yanımızda değilken, başbaşa çay içebiliyoruz, dedik.
  • 'Kaka geldi' diyerek tuvaletin önüne gitti. Epeydir kakasını tuvalete yapması konusunda çaba gösteriyoruz. Genelde ben tahmin ederek veya onu gözlemleyerek oturtuyordum klozete. Bu kez ilk defa kendisi söyledi.
  • Banyodan çıkmadan az evvel çiş yapıp yapmadığını sordum. Afallayıp bana baktı. İlk kez böyle bir soru yöneltmiştim kendisine. Ardından 'Hadi çiş yap' dedim ve yaptı. Babası ve ben hayretler içinde kaldık.
Hala son kesici dişinin çıkması sürüyor. Belki o nedenle belki yaşı ve duygusal gelişimi nedeniyle arada bir durduk yere öfke nöbetlerine tutuluyor. Terrible Two dedikleri 2 yaş sendromunu yaşıyoruz bazı günler, bazı anlar. Gene de şimdilik herşey kontrol altında...

Resim: http://www.flickr.com/photos/jijis008/831551999/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder