26 Eylül 2014 Cuma

3-5 veya 5-7 Mesaisi

Karnımdaki kuzu tıpkı akşam yemeğinden geceyarısına olduğu gibi, sabaha karşı da coşuyor.

Malum göbek büyüdü. En sinir olduğum altına kaçıracak kadar çişin olup da tuvalete gidince azıcık birşey yapmak. İşte saat ya 3 ya 5 sonunda pes edip uykumun açılacağını bilerek kalkıyorum yataktan. Önce tuvalete, sonra oğlumun üzeri örtülü mü diye kontrole gidiyorum. Yatağa döndüğümdeyse beni bekleyen tekmeler oluyor. Bazen hıçkırık krizi... Sonra bir saat kadar onun halayı, taklası başlıyor. Sonra benim uykum kaçıyor... Her gece 2 saat eksik uyuyorum. Gündüz pilim bitiyor...

33. haftayı doldurduğumuz bu günlerde ben 59.5 kg, o 2 kg civarında. Her hafta kilo almam gerekiyormuş bu ay, bakalım? Oğlumda 10-11 kg almışım bu haftaya dek. Kızda 9.5 kg aldım, bir de ikinci hamilelikte daha çok kilo alırsın derler! Kız-erkek farkı olabilir elbette...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder