8 Ağustos 2015 Cumartesi

Kızımın Huyları

Ağzının kenarından sütü akan kızım… 37 haftalık...

Emzik bağımlısı; ama uykusu gelince. Emziği ağzına tıktım mı, hemen mayışıyor. Yatağa yatırıyorum. Kendi bulsun diye yatağında 2 adet emzik var. Birini takıyor, öbürünü çıkarıyor, berikini takıyor, diğerini alıyor… derken uyuyakalıyor.

Bazen elinde emzik oluyor emzirirken. Bu kez de memede yapıyor aynısını. Bir beni emiyor, bir emziği...

Ayağa kalkıyor. Sanki sıralıyor gibi de. Birşeyleri itiyor ayaktayken. Çabuk yoruluyor elinden tutup yürütmeye çalıştım mı, beceremiyor...

Uyku öncesi tulumunu giydirirken huysuzlanıp, sabırsızlanıp ağlıyordu. Emzik verdim, emziği kendi ağzıma aldım, kıkırdadı. Üzerine düşürdüm yanlışlıkla kahkaha attı. Şimdi her uyku öncesi tulum giyme işi kıkırdamakla geçiyor. Kahkahaları öyle güzel ki… İçime sokasım geliyor...

Bir bakıyorum ben mutfaktaylen abisiyle kıkırdaşıyorlar. Gidip ne oluyor diye bakıyorum, yaramazlar oyun oynamaya başlıyorlar.

Bu ara gece yarısı gibi hazır süt vermeye başladım. 150 ml içiyordu. 6 saat deliksiz uyuduğu oldu. Sevindim. 180ml verdim, içti. Fakat yemek yemeyi azalttı. Sıcaktan mı yoksa o gece içtiği sütten mi bilemiyorum. Bu akşam vermeyeceğim süt, bakalım ne olacak?

Normalde günde 2 kez 2şer saat uyuyor. Gece de 11-12 saat uyuyor. Mükemmel diyebilirdim… Abisinin okulu tatil olduğundan bu ara öğleden sonraları dışarda oluyoruz. O da öğleden sonra uyumuyor bu sebeple, ya da 30 dakika uyuyor. Bugün de sabahtan dışarıdaydık, 2 kez yarımşar saat uyudu tüm gün boyunca. Ck ck ck… Dışarda uyumuyor, uyuyamıyor. Evde süper!

Hala gece kalkıp emiyor. Oğlumu bu aralar gece sütünden keseceğim diye ağlatıp durmuşum. Kız ne isterse veriyorum gibi… Neden, bilmem? Uyusun, uyuyalım diye belki? Bir de yiyor normalde ya ondan. Bir de son bebek tabii! :)

Seviyoruz seni cadı, cimcime, obur x, dombili…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder