14 Şubat 2011 Pazartesi

Güzel zamanlar...


Adını Tepikçi Mahmut Paşa koydum bu aralar. Şu an yazarken bile tepikliyor beni ufaklık 21. hafta 4.günde.

Cuma akşamı ilk kez dışarıdan tekme ve/veya hareketleri belli oldu. Üzerimde krem rengi dar bir bluz vardı ve dikkat ettiğimizde epey göründü kıpırdanması. Haftasonu oğluşumla yalnızdık. Cumartesi sabahı ne zamandır merak ettiğim doğum öncesi (antenatal) yoga kursuna gittim. Yaklaşık 20-25 hamile bayanla ilk defa aynı ortamda bulunuyordum ve biri hariç diğerlerinin hep benden ileriydi hamilelikleri. Genelde çok kasmadan ve kastırmadan yumuşak hareketler ve nefes çalışmasıyle geçti seans. Kendimi önemli ve faydalı birşey yapmış gördüğümden mutlu oldum.

Pazar günü ise sabahtan başlayıp ona şarkılar söyledim, o da bana ufak tekmelerle cevap verdi. Sonra yorulup Mozart dinlettim saatlerce, yani beraber dinledik. Birkaç ay önce aldığım ama yapmaya başlayamadığım 1000 parçalık yapboza başladım. Bebek doğduktan sonra fırsatım olmayacak yapmaya diye. Gerçi şimdiden başında oturması epey yorucu oldu; ama kısa molalar verdim sırtım, belim ve bacaklarım ağrıyınca. Bir yandan da bebişimle konuştum; beni duyduğuna inanıyorum çünkü bana tepki veriyor artık ne zaman onunla konuşsam. En iyi de gece yattığımda iyi geceler dileme seansında farkediyorum bunu. Ben ona birşeyler söyledikçe o fır dönüyor. Gerçi eşim pek inanmıyor, ben uzandığımdan ötürü onun hareket ettiğini söylüyor; ama kim bilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder