29 Mart 2011 Salı

Gene Şikayet!



Günler koşturuyor mu ne? Nerdeyse 28 haftayı dolduracağız bebişimle birlikte. Güzel, rahat ve enerji dolu 2. sömestre bitti gibi artık şikayetlerin artmasından belli oluyordur.

Kendimi yorgun hisseder oldum daha çok. Saatlerin de ileri alınmasıyla gün ışığından faydalanıyoruz; ama uyku düzenim iyice şaştı. Bebişimle 7:30’a dek uyurken sabahları saat 7 olmadan tekmelere başlar oldu bu ara. Tabii ki şikayetçi değilim; çok memnunum kıpır kıpır balık gibi birşey olduğundan. Bir hafta aradan sonra bizi gören babası da hayretler içinde kıpırdaklığına ve hareketlerinin güçlülüğüne. 32. hafta tavan yaparmış hareketler diye okuyunca korkmaya başladım açıkçası.

Dün iş dönüşü belim koptu kopuyordu; özellikle de sol ayağım üzerindeyken vücut ağırlığım. Eve varıp yemek olayına girişmek yerine, bacak arama yastığı koyup uzandım uzunca bir süre. Bu sabah daha iyiydi; ama acaba şu gebelik kemeri (maternity support belt) denilen ürünü almalı mı? Haftaya tekrar randevum var doğum uzmanıyla; o zamana dek dayanmak istiyorum çünkü bu kemer de bazı kasların hareketini engelliyormuş diye okudum. Bebeği sıkıştırması da cabası!

İştahım çok fazla değil; bu bazen acaba yeterli besleniyor muyum dememe neden oluyor. Neyse ki haftaya kan tahlilim var ki çıkacak ortaya ak/kara koyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder