16 Ocak 2014 Perşembe

İyi Geceler Denizatı

Bu akşam yemek sonrası odasına çıktık birlikte. Eski oyuncakları arasından denizatını bulmuş, onunla oynuyordu ben eşyalarını düzenlerken.

Birden onu yatırıp, benim kendisine söylediklerimi anlatmaya başladı...
- İyi geceler, gel öpeyim
- Çişin mi geldi? Dur. Ardından kucaklayıp tuvalete götürdü.
- Kakan mı var? Sen otur ben elini tutayım. Ihh diye kaka yapma sesi çıkardı.
Denizatını aldı, tuvalet kağıdı koparıp poposunu sildi ve denizatını yere koyup (oh no! dediğim an çünkü o denizatı yastığına gidecekti, kendimi zor tutup oyununu bozmadım) elindeki tuvalet kağıdını çöpe attı. Denizatını yatağa koydu, üzerini örttü iyice.
- Oyuncak mı istiyorsun? Dur sana uçak vereyim.
Uçaklarından birini alıp denizaltının yanına koydu. Tekrar öptü iyi geceler dileyip, tekrar örttü üzerini. Sonra kafası açıkta kalsın diye mırıldandı.
- Kurbağalar yok burda, kafan dışarda kalabilir, dedi.
Eline bir kitap alıp denizatına okumaya başladı. Sonra tekrar çişe götürdü, poposunu sildi, yatağa yatırıp iyi geceler diledi. İki yanağından da öpmeyi, düzgün bir sırt üstü şeklinde yatırmayı da ihmal etmedi.

Sonunda pijamalarını giydirip yatmaya ikna ettim. Denizatıyla yanyana yattı. Elbette yastık kılıfını değiştirmeyi ihmal etmedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder