27 Mayıs 2014 Salı

İlk Pıtırdaklar ve Gece Bezi Bırakma

2 geceden beri sanırım hissediyorum hareketlerini. Oğlumda da 15. Haftada hissetmiştim mısır patlağı, kelebek kanadı tarzındaki ilk kıpraşmaları. Bu da geç kalmadı, yetişti...

Oğlumsa 2 gecedir bezsiz yatıyor. Gündüz bezi bırakalı 1 sene olunca, eh artık iki numara gelmeden gece bezini de halledelim dedik.

İlk gece filme dalıp uyuduktan 2.5 saat sonra gittim yanına, bir de öncesinde akşam yemeğinde karpuz yemişti. Tabii çiş içinde yüzüyordu. Hem filme ara verdik, hem uykusu açıldı, hem de yatak-yorgan değişti.

İkinci gece uyumasından 2 saat sonra ben yatarken baktım altı kuruydu, ellemedim. Hamile insan sabahın 3'ünde ben tuvalete kalktığımda gördüm ki gene ıslaktı; ama uyuyordu mışıl mışıl. Ellemedim, ama içten içe üzüldüm. Sabah 8'e dek de uyudu çiş içinde. Malesef...

Neden? Çünkü bazı uzmanlar gece kaldırmayın, kendi ıslanıp uyansın yoksa öğrenemez diyor. Neden? Bazı uzmanlar siz yatarken kaldırın diyor. Kafam iyice karıştı.

Bu gece üçüncü gece. Uyuduktan 1.5 saat sonra gidip kaldırıp yaptırdım. Uyukluyordu ayakta. Yatağına koyunca da hemen daldı. Bakalım bu gece/sabah ne göreceğiz?

Ah uzmanlar bir konuda birleşseniz de biz de rahat etsek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder