19 Ağustos 2014 Salı

Zeytin'im...

Abin (Höbür) Zeytin diyor sana...

Bu sabah aç karnına kan vermeye gittim. Herşey yolunda, diyabet falan değilim, sen de değilsin.

Geçen haftaki kontrolde 1kg olmuştun. Ben de 57kg. İlk haftalarda sezaryen dikişimde bulunan plasenta yavaş yavaş yukarı çıkmış. 28. hafta kontrolünde de gördük ki, gerideymiş. Kısacası istersem normal doğum istersem planlı sezaryen olabiliyorum. Eğer karar verirsem...

İngiltere'deki geçen ayki kontrolde doktor ile 41. haftaya dek beklememizi, normal doğum başlamazsa o tarihte sezaryen ayarlamamızı konuşmuştuk; ama burada işler farklı işliyormuş. Doktor özel olduğundan 32. hafta gibi karar verip ona göre ilerlemem gerekiyormuş. Hastane 39. haftaya doğum tarihi verirmiş.

Ben henüz karar vermedim, normal isterim elbette. Sen ne dersin? Abin Höbür gibi eğer ki geç geleceksen, hatta suni sancılarla bile gelmeyi düşünmeyeceksen direk kessinler beni kıpırdak kızım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder