21 Ekim 2014 Salı

37. Haftada Diş Ağrısı

İnanılır gibi değil...

İngiltere'de yıllarca dişim ağrımadı; düzenli kontrole gittim. Oğluma hamileliğimde sadece dişetlerim biraz kanadı; e zaten o da normaldi.

Bu kez, bu kız dişlerimi sökecek heralde? Her bebek anneden bir diş götürür diye bir laf var; abisinin hakkını da kullanıyor sanırım...

Taşınmamızdan birkaç gün önce, ki eşyaları yollamıştık bile, dişim tuttu 23. haftada. Acil randevu buldum ve enfeksiyon olduğunu söyledi dişçi. İlaç yerleştirip geçici doldu yaptı. 3 hafta sonra gel, asıl dolgunu yapalım, dedi.

Eee olmadı, çünkü biz 2 gün sonra uçağa binip başka bir ülkeye taşındık... Sonra taşındığımız ülkede dişçi aradım. Prensiplere bağlıyım ya, o dolgu 3 hafta sonra yenilenecek... Neyse buldum, gittim, bir dolguya o kadar para verdim ki, anlatamam. İngiltere'de diş için sigortamız vardı. Hatta İngiltere'de hamilelik süresince ve ertesi sene anneye diş doktoru ücretsiz hizmet veriyor. Böyle bir bolluktan, diş için burada başka ülkelere hatta Türkiye'ye gideni duyunca yandık dedim... Çünkü ben uçağa binip de Türkiye'ye gitmeyi bu göbekle yapamam, yapsam bile uçak firmaları uçağa almaz artık.

37. haftada, dün gece gene dişim tuttu. Sinir oldum... Doğum kasılması, rahim ağrıları beklerken benim şansıma gene diş ağrısı çıktı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder