23 Ekim 2014 Perşembe

Ka-şı-nı-yo-rum Gene!

Hani kız bebek bekleyenlerde olmazdı bu Puppp? Hani ilk bebeğini bekleyenlerde olurdu?

Kızkardeşimde de çıktı, kız bebeği olduğu halde. Oysa annem hem kız hem erkek bebek sahibi olduğu halde, hiç hatırlamıyor böyle birşey yaşadığını. Kalıtsal mı değil mi? Erkek yani koca tarafından mı geliyor, çözemedim ben bu işi.

Zaten çok düşük bir yüzdeyi ilk bebek beklerken etkilerken, ikinci bebekte görülme sıklığı çok çok daha da düşük; ama olmadı. Bende aynı oğlumdaki gibi göğüs altında başladı. Kaşıdıkça morardı, kabardı. Kabardıkça da yayıldı. Göbeğime inmemesi iyi; ama kasıklarda başladı. Birde göğüs altından yanlara yukarıya koltuk altına doğru gitmeye. Kısacası en sıcaklayan, terleyen yerlerde.

Heat rash mı dedim; ama görüntüsü ve kaşındıktan sonra morarması geçen defa başıma gelenlerin aynısı. Tek fark bu kez 1 ay daha geç ortaya çıkması. Oğlumdayken bu aralar geçmişti; ama şimdi en pik zamanlarını yaşıyorum. Ah bu veletler!...

İşin kötüsü, kızkardeşim doğum yapalı 4 ay olmasına rağmen hala bunlardan dolayı ızdırap çekiyor! Lekeleri bile geçmedi ve hala arada bir kaşınıyor. Off... pof...

Bugün grip aşısı olmaya gidiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder