28 Mayıs 2015 Perşembe

Cadoloz!

Poponu havaya dikmeyi öğreneli beri uyumayı unuttun cadı kızım. Geçen gece 3 mü 4 mü bilmem, emziği almışsın tak tak yatağın kenarına vuruyorsun. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Abini uyandırma diye kucakladım, bu kez bana kızdın. Deli misin canım kızım?

Sabahın 6'sında uyanıyorsun odayı zifiri karanlık yapsam da. Ben göremiyorum, telefonun ışığını açıyorum sen oynuyorsun o karanlıkta. İn misin cin misin güzel kızım?

Geçen sabahın köründe ben kafamı yastıklara gömüp senin neşeli çığlıklarını duymazdan gelmeye çalışırken bir ara nedense kafamı kaldırıp yatağına doğru bakasım geldi. Bakmaz olaydım! Almışsın eline bir beyaz mendil sallıyorsun havada. Gel de uyu şimdi.

Abin yorganların altına saklanıp sana ce-ee yaptıkça tepiniyorsun. Bazen koşup abine atlayacakmışsın gibi geliyor. Ben yardım edince çocuğun üzerine çıkıp bir güzel tırmalıyorsun, neyse ki o gülüyor.

Geceleri yatakta zafer turu atıyorsun, bazen çalışma odasında yatan babanın yanına kaçıyorum seni bırakıp. Bazen kucağıma alıp uyutayım diye yanıma alıyorum, bir saat boğuşuyoruz, dönmek istiyorsun, salıyorum döne döne ayaklarını karnıma vuruyorsun, iyice tekmeleyince beni, sonunda yerine koyuyorum. Halbuki ilk 2 ay sarmaş dolaş uyumuştuk be kızım. Ben birinize sarılıp da mışıl mışıl uyuyamayacak mıyım yahu?

6 aylık olalıberi huyun değişti canım kızım. Bir gece 7 saat deliksiz uyudun, ardından canıma okudun, okuyorsun. 1-2 yaşa dek sürecek değil mi? Neyse ki çabucak büyüyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder