5 Ocak 2011 Çarşamba

İlk hediyeler


15 hafta + 6 günlük olduğumuzu anlamadım bile. Zaman çok çabuk geçti tatil süresince. Şimdi tekrardan yavaşlamaya başlar malesef...


Aile üyeleriyle, arkadaşlarla ve onların yoğun ilgisiyle karşılaşınca farkına vardım hamileliğin ve ne de güzel, keyifli birşey olduğunun. Dönerken valizin üçte biri ufaklığa ait hediyelerle doluydu. Daha kendisi ortaya çıkmadan eşyaları yerini almaya başladı.



Benim ona daha çok bağlanmak dışında bir problemim yok. Birkaç gün önce kelebek kanat çırpıyor gibi geldi içimde. Sanırım hareketlerini hissetmeye başlıyorum. Bu arada kızkardeşimin aldığı Intelligender denilen testi yaptık; sonuç erkek çıktı. Yine de henüz eşimle aramızda tutuyoruz bu sonucu ta ki 8 Şubat’ta gözümüzle görene dek. Göbeğim iyice belirginleşti. Annem “Bu en az 4 aylık karnı” dese de ben 3,5 aylıkken.



Dün gece de doğum için gideceğim hastanede erken gebelik/doğum/hamilelikte neler yapmalı ile ilgili bir tanıtıma katıldık. Minicik bebek bezleri bizi havaya iyice soktu.



Uyurken yan yatıp kendimi gene sırtüstü bulmam dışında kayda değer bir sorunum yok. Akıntılarım hala devam ediyor; haftaya tekrar randevumuz var.


* Hiçbir şikayetim yok dedikten bir saat sonra işten dönerken, karnımdan vajinama doğru inen iğne batar gibi acıtan sancılar korku ve endişeye boğdu beni. Eve gelir gelmez uzandım ve eşim gelince doppler'ımızla kalbini dinledik miniğimizin. Gümgüm atması yüzümü güldürdü biraz. Yine de forumlara, kitaplara sarıldım. Ligament pain denilen kasların çekiştirilmesi ile oluşan rahmin genelde sağ kısmında oluşuyor. Bu haftalarda rahim yukarıya doğru çıktığında bu tür çekiştirmeler normalmiş, tabii kanamasız ve dayanılacak gibiyse. Birkaç gün sürdü hafifleyerek kasıklarımda adet ağrısı gibi. Bu arada adet zamanı da bu tür ağrılar görülebilirmiş diye okudum. Hemen hemen adet olacağım zamana da denk geliyor. Bir daha ağrım, sızım, şikayetim yok demeyeceğim :) Batıl oldum gene!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder