12 Ocak 2011 Çarşamba

İş Yeri de Duydu!


16+7 bugün; zaman çabuk mu geçiyor ne? Yaklaşık bir haftadır kasıklarım ve karnımın değişik bölgelerindeki ağrılar, ki bazen bıçak saplar gibi keskin, bazen adet ağrısı gibi sürekli ve rahatsız edici, bazen de anlık farkına varmalarda hissedebileceğim kadar hafif ve nazik. Bir de karnımın içi kaşınıyor gibi geliyor, acaba bebişin hareketleri mi onlar?


Haftasonu alışverişe çıkıp kışlık bir palto daha aldım kendime. Bu defa normalin dışında M beden (normali S veya XS idi), arka ve önde de genişlemeye hazır pileleri var ki birkaç ay daha beni idare etsin bu soğuklar geçene dek en azından. Denerken bir bayanla gözgöze geldik eşimin benim karnıma torba sokuşturması sırasında ve karşılıklı gülümsedik. Bir hamilelik taytı daha aldım, sanırım en çok kullandıklarımın başında geliyor ve gelecek. Bir de hamilelikte rahat uyumak için karnı, beli destekleyip yan yatmaya teşvik eden hamile yastığı ki bebek doğduğunda emzirme yastığı olarak kullanılabilen birşey bulduk. Henüz almadım; ama sanırım internetten sipariş vereceğim.


Bugün benim için önemli bir gündü işyerinde ilk kez şirket sahibine konuyu açtım. Öncelikle beklemediğim kadar çok sevindi, ardından eşimle ve yaptığı işle ilgili birkaç soru sordu ve defalarca tebrik etti. Umduğumdan çok daha iyi bir görüşme oldu açıkçası. İş ve işçi sağlığından sorumlu kişiye de haber verdim, böylece ayda bir görüşmelerimiz olacak kendisiyle neler tehlikeli neler değil diye karnım ve bedenim büyüdükçe...


Şimdi tamamiyle bebişime odaklanabilir ve onun içimdeki hareketlerini anlamaya çalışabilirim saatlerce. Yarınki kontrole de birçok soru hazırladım;
-20. hafta bebeğin gelişim ultrasonu nasıl olacak?
-Hissettiğim ağrılar normal mi? İlerleyen günlerde daha farklı ağrılar çıkabilir mi karşıma?
-Yatış pozisyonum nasıl olmalı?
-Bebeğin hareketlerini nasıl daha iyi hissederim?
-Group strep B hakkında bilgi alabilir miyim?
-Kan testlerine göre ekstra vitamine ihtiyacım var mı? Gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder