22 Ocak 2016 Cuma

Sabah Muhabbeti - 4.5 Yaş

Oğlum: Keşke ben senle babanın babası olsaydım.
Ben: Neden? 
O: Siz benden önce doğmasaydınız.
A: ok. Ne yapardın? Bize kızar mıydın?
O: sadece yaramazlık yapınca. Mesela kardeşinin yanağını sıkınca.
A: hmm o zaman sen yanak sıkınca sana kızmamız doğru.
O: ...
A: yemek yemezsek ne yapardın?
O: karnın toksa kalkabilirsin derdim. 
A: pizza istiyorum bunu beğenmedim dersek?
O: bugun bu yemekler var. Yarın pizza yaparım derdim.
A: yemiycem bugün, dersem?
O: tamam o zaman sofradan kalkabilirsin derdim.
A: uykum yok, uyumayacağım dersem?
O: korkuyorsan ben seninle yatarım derdim.
A: ama benim yatağımda ben sürekli sana seslenip uyandırsam, bütün gece döne döne seni uyutmasam?
O: olsun ben seninle yatarsam uyurdum.

Çocuktan alınan durum değerlendirmesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder